PR Newswire: news distribution, targeting and monitoring

Median kohdennus ja seuranta

Tavoita vaikutusvaltaisia toimittajia listoja muodostavalla työkalullamme ja monikanavaisella jakeluverkostollamme, ja seuraa brändisi katetta globaalissa mediassa mittareilla, jotka paljastavat hyödyllistä mediatietoa.

Tavoita ansaittu media kohdennetuilla ohjelmilla

Nykyisessä tiedontäyteisessä ympäristössä pelkkä mediakanavien täyttäminen omalla viestilläsi ei pääse kaiken melun läpi. Kohdenna ja tavoita media, joka välittää uutisistasi, hyödyntämällä alan johtavia monikanavaisia sisällönjakeluvaihtoehtojamme ja tavoita vaikutusvaltaisia ihmisiä listoja muodostavilla työkaluillamme ja hallituilla sosiaalisilla kanavillamme.

Keskity avainyleisöihin - tavoita markkinarakoyleisöjä ja pidä yhteyttä toimittajiin, jotka kertovat alasi uutisia ja tärkeitä aiheita.

Kasvata sosiaalisiin kanaviin osallistumista - tavoita useampia yhteyshenkilöitä - toimittajia, blogikirjoittajia ja vaikuttajia - hallituilla, alaasi koskevilla Twitter-syötteillä.

Jaa sanomasi - tavoita useampia medialähteitä, sivustoja ja blogeja alan suurimmalla sisällönjakeluverkostollamme.

Seuraa levikkiä kaikessa mediassa

Seuraa, mitä brändistäsi, kilpailijoistasi ja alastasi sanotaan lukuisissa online-, sosiaalisissa, lehdistö- ja lähetyskanavissa työkaluilla ja mittareilla, jotka kertovat tuloksen ja tarjoavat todellista tietoa.

Hallinnoi mainettasi - seuraa brändejä ja tärkeitä kysymyksiä mediassa.

Tunnista trendit - saa tietoja, joiden pohjalta voit laatia mediastrategioita ja parannella niitä.

Näytä arvo toteen - kokoa kattavuusraportteja ja jaa ne tärkeiden sidosryhmien edustajien kanssa.
Pyydä lisätietoja

Onko sinulla kysymyksiä tai haluatko keskustella lisää PR Newswire:n palveluista?

Pyydä lisätietoja
  1. Tuotteet ja palvelut