PR Newswire: news distribution, targeting and monitoring

Caterpillar Inc. Files Form 8-K

PEORIA, Illinois, February 17, 2017 /PRNewswire/ --

Caterpillar Inc. (NYSE: CAT / NYSE Euronext: CATR) informs its stockholders that today, a Form 8-K was filed with the U.S. Securities and Exchange Commission ("SEC") with respect to monthly retail statistics. In addition, on February 16, 2017 a Form 4 was filed with the SEC with respect to beneficial ownership of Caterpillar Inc. stock.

Caterpillar files electronically with the SEC required reports on Form 8-K, Form 10-Q, Form 10-K and Form 11-K; proxy materials; ownership reports for insiders as required by Section 16(a) of the U.S. Securities Exchange Act of 1934, as amended; and registration statements on Forms S-3 and S-8, as necessary; and other forms or reports, as required. All of the forms and reports filed electronically with the SEC are available on the SEC Internet site (www.sec.gov ).

Caterpillar also maintains an Internet site (www.Caterpillar.com) and copies of its annual report on Form 10-K, quarterly reports on Form 10-Q, current reports on Form 8-K and any amendments to these reports filed or furnished with the SEC are available free of charge through Caterpillar's Internet site (www.Caterpillar.com/secfilings ) as soon as reasonably practicable after the relevant document has been filed with the SEC.

CONTACT: Rachel Potts, Corporate Public Affairs, +1-309-675-6892

This is a disclosure announcement from PR Newswire.

SOURCE Caterpillar Inc.

Toimittajat ja Bloggaajat

Käytä PR Newswire for Journalist -palvelua, joka on luotu alan asiantuntijoille, toimittajille ja bloggareille. Voit määrittää itse minkä toimialan tiedotteita tai kuvia saat nähdä.

Hanki sisältöä sivustollesi

Paranna sivustosi tai blogisi sisältöä PR Newswire on räätälöity reaaliaikainen uutispalvelut.
Aloita tänään.

Yhteystiedot PR Newswire

Lähetä meille sähköpostia osoitteeseenfinland@prnewswire.fi or soita +358 46 8 126 226

Ryhdy PR Newswire asiakas